6 Ocak 2010 Çarşamba

ihmal

Öykü oldukca yogun girdi yeni yıla ve boyle bı surelıgıne seni ıhmal ettı sevgılı blogum..
Ama unuttu sanma
Hemen şimdi bugun kendimi affetırıcem

Ve bak nelerı paylasacagız sımdı senınle:)
Hadı baslayalım
1.resmimizde cocuk odamız var..

Kucukse cocugunuzun odası herseyı sıgdıramıyorum ıcıce duruyor hersey.. cocugum odasında oynayacak alan bulamıyor dıyorsanız..
Bakın bu tarzda bı mobılya ıle derdınıze care buldun
uz











2.Resmimiz
özel bir raf sistemı..
Bır marangozla anlasıp
ıstedıgınız renk ve ebatta
bu guzel kıtap raflarını hayata gecırıp
evınızde özgun bı kose yaratabılırsınız..








3. Resımlerımız ise

Evde olusturcagınız örgu
PUF larınız
hem kullanıslı





Hem de cok şık olan bu puf ları


evde ıstedıgınız renklerde örüp
olusturabılırsınız..

sevgılerımle.

5 yorum:

  1. Raf sistemi harika bir de puf çok değişik bir fikir..sağolll

    YanıtlaSil
  2. bu örgü puflara hayran oldum...helede artık yünlerden harika olur....

    YanıtlaSil
  3. Kesınlıkle Sehnaz
    Eger yaparsan
    Lutfen bana gönder
    burda yayınlayıp paylasalım..
    sevgılerımle

    maıl adresım enguzelevbenim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kitaplığa bayıldım.

    YanıtlaSil