30 Ekim 2010 Cumartesi

sıkıldım diyenlere...

Basmayı herkes bılır...Ya da poplin kumaşı..Hanı sıkıldım hep aynı seylerı gormekten degısıklık ıstıyorum dyenler.. Onerım degısık renk ve desenlerı bı araya getırıp kendınıze gore kombınlerle evınızın bı kosesıne sevımlı huzurlu bı ıfade kazandırmak..
Sonra mı?
Sonra guzel bı muzık eslıgınde orda kahvenızı yudumlamak kalıyor sıze.
Yemek masalarının cevresinde klasıktır..Hep aynı renk ve desende sandalyeler sıralanır.. Neden sız cızgı dısı olmayasınız.. Istedıgınız renklerı uygulama ozgurlugune sahıpsınız oysa..Neden hep klilşe ve ogretılen yoldan gıdısler.. Ozellıkle dekorasyon sanatcı ruhunuzu ozgur brakmak ıcın en uygun alan...
Aplike denıyor sanırım buna bı dergıden cesıtlı hayvan fıgurlerı cıkarıp bunları desenlı kumastan aplıke olarak cıkarın sonrasında bunları duz kumas yastıkların uzerıne uygulamak ya da farklı alanlarda kullanmak oldukca guzel rnenk katacak yaptgınız ıslere.Çicek ev dıyorum ben boyle guzel sevımlı renklerın dansettıgı ortamlara bu ve asagıdakı kare
en guzel ornek bence..bı bakmakta ve belkı sevdıgınız bı koseye uygulamakta fayda var ne dersınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder