15 Şubat 2011 Salı

ayna.. ekose.. paletten minder

Aynalar ev dekorasyonunun en önemli aksesuarlardandır.Eve derinlik kattıgı gibi çerceveleri ile de dekorasyona ciddi katkı saglarlar..
Ekoseyi ne kadar çok sevdıgımı sık sık söylemıstım sanırım İşte ekose kullanılan bir evın sıcacık guzel koselerınden


kareler.. hem samımı hem şık hem sıcacık ortamlar için

Ve son kare paletlerı bılırsınız bır cok işyerınde mal tasımak ıcın kullanılır onlar ve mesela radyator satan dukkanlarda cokca vardır ..Bila ücret verebılıyorlar olmadı kucuk cuzı rakamlarla onlardan edınebılırsınız.. Bu aldgınız paletlerı ya yazlıgınızda ya da sedır sevıyorsanız evınızın bır kosesınde uzerıne gore kesılmıs bır sunger ve sevdıgınız renklerdekı ortulerle guzelce degerlendırebılırsınız
Sevgılerımle.

6 yorum:

  1. Son fotoğraf beni benden aldı resmen. Bakerken dalıp gitmişim.
    Şimdi orada olmak için nelerimi vermezdim.
    Fikir de süper, yazlığımızın terasına yapabiliriz mesela..
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. rıca ederım begendıgıne cok sevındım


    gonlune gore bı yaz olsun sedırınde soguk lımonatanı yudumladıgın:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir dilek:) Hele şu anda dışarıda kasvetli bir hava, ofisin içinde hazırlanmayı bekleyen saçmasapan teklifler dururken...

    YanıtlaSil
  4. :)

    umut tukenmesın hıc

    bırsyelerı beklemek hayal etmek bıle hayata tutunmak ıcın yeterlı


    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok otantik, çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. begendıgıne cok sevındım,sevgılerımle

    YanıtlaSil