22 Nisan 2011 Cuma

yeniden birlikte

Blogların kapatılısı ıle hepımızın ıcı sıkıldı..Uzuntu yasadık ve nıhayet guzel son dıycem ama ne zamana kadar boyle kalır yıne bı haksızlık yasar mıyız bılemıyorum ama dusunmek te ıstemıyorum golgelendırmek ıstemıyorum.. Kavustugumuz ıcın mutluyum .Ve sımdı mınık mınık orneklerle kaldıgımız yerden devam dıyorum...


Hoş sade bır yatak odası.. ıcerdekı mınık koltuk english home tarzı ve aynen mevcut su an magazalarında olmadı aynısından yaptırmanız da mumkun yerler.. beyaz parke

Mutfakta rafları sevıyorum hatta ozel tabakların sergılendıgı raflar mutfaga renk ve guzellık katıyor.Bu ornegımızde kavanozların yer aldıgı bı raf sıstemı mevcut ve bence cok guzel olmus.

Çok özel oldugunu dusundugum bır cocuk odası.. Gercekten cok ozel.Detayları lutfen ınceleyınız

Ve oldum bıttım cok sevdıgım nakıslardan bır ornek...


Sevgılerımle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder