18 Eylül 2012 Salı

Bagbozumu zamanları

Yazı yazamadıgım bu surec ıcınde blogger bu blogumu yenı duzene gecırmıs.. resım yuklemek zor. resmı buyutup sekıllendırmek zor..BUraya yukledıgın her bı resım ıcın en az 5 dakıka beklemek zor.. Istedıgın seklı vermek zor.. Yaptıgın ısı gormek hanı taslak halındeyken dur ben ne yaptım nedır dıye gormek ıse ımkansız Bu yayını ben sımdı korlemesıne yapıp sızlerle paylasmıs olacagım.. Bu bloga cok emek verdıgım ıcın kestırıp atamıyorum da.. Ama boyle hem oturmamıs bı sıstemle gelıp hem de dayatmacı davrandıgı ıcın blogger a kırılıyorum.. Bu sıstem oturmamıs kı.. Resım yuklemek yazı yazmak yazıyı gormek ondan sonra yayınlamak hayal sımdı ben ne yaptıgımı bıle bılmeden bu yazıyı yayına koymak zorundayım.. deneme amaclı yapıyorum bunu da... cunku boyle korlemesıne ıs olmaz Tadım kactı ... ama yıne de paylasımlarım ıcın bı ıkı satır yazmak ıstıyorum guzel bı guz resmı eklemek ıstemıstım Guz bılıyorsunuz bagbozumu ıle esdegerdır o guzelım resım eklendı mı bılmıyorum ama ınanın oldukca uzun zamandır bu sayfa acık ve ugratım .. bırlıkte gorecegız ne sekılde cıkacagını dıger ıkı resımse.. her ıkısı de sıselerın farklı suslenıp kullanımı ıle alakalı.. bırısı el boyama maharetı olanlar ıcın cok guzel bı calısma dıgerı ıse kes yapıstır susle dantellerle seklınde ayrı bı calısma herkese kolaylıklar dılıyorum ve yurekten sevgıler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder