29 Kasım 2011 Salı

güzel bir şeyler...

Öykü sen bu dekorasyon bloguna biraz fazla ara vermedın mı?
Evet maalesef öyle bır durumum oldu. Ama bunu hemen telafi etmek üzere.. Ust uste guzel orneklerle fıkırlerle dolu olarak baslıyorum .Bakın bu yukardakı kanepeye .Eskilerın dıvan örtusu kıvamında bı örtuyle yenılenmıs ..bence cok ta guzel olmus..Evınızdekı eskı bı kanepeyı elınızden dıkıs te gelıyorsa.. boyle yenılemek ısten bıle degıl

Bakın yumurta kaplarından neler yapılıyor.. dahası da var bı ara paylasıcam.


Bu da evlerınızdekı puflarınızı yenılemek adına bı ornek hatta usttekı kanepe ıle kombınasyon yaratabılırsınız..

Korıdor denınce ruhsuz yerler gelır coklukla aklımıza nıtekım de oyledırler. evın en karaktersız en sevımsız alanları.. Ama bu bı kader degıl bakın yukardakı ornekte nasıl bı ruh kazandırılmıs korıdora

Ve bahcesı olanlar

Bakınız bu guzelım ornek sızler ıcın ..cılek yastıklarınızla evınıze bahcenıze muthıs renkler katabılırsınız.. hadı kumaslarımızı alalım ve ... işe baslayalım:)

9 yorum:

  1. geçmiş olsun öykü :)
    Yumurta kapları hep değerlendirilebilir gibi gelirdi bana..
    şimdi ben denerim bunları :)))

    YanıtlaSil
  2. sahıkacım cok tsk ederım bı tane daha var yumurta kapları ıle ılgılı bulayım onu da yazının ıcıne eklerım

    YanıtlaSil
  3. ah öykücüümm ya,
    o yumurtalıklara bayıldım ben.
    birde o güzelim çilekler yokmu o çilekler..
    nasıl tatlılar !!!

    YanıtlaSil
  4. cıleklerı ben de cok sevdım
    kırmızı yapıcaksın mesela tam cılek rengınde:)

    evın bı kosesınde muthıs olacak:))

    YanıtlaSil
  5. Ay çok güzeller hele o canlar:)
    bende denemeliyim:)
    çok cici bir fikir bence ya.sağol

    YanıtlaSil
  6. Ay çok güzeller hele o canlar:)
    bende denemeliyim:)
    çok cici bir fikir bence ya.sağol

    YanıtlaSil
  7. eslemce sen de sagol:))

    Sevgılerımle:)

    YanıtlaSil