8 Ocak 2012 Pazar

kolay güzel sevimli...

Bir çok insan masa hazırlarken
mum kullanmak ister masasında
Çunku mum ısıgı masaya romantızm katar
Guzellık katar
anlam katar
özel olmasını kılar yer aldıgı masanın
ve daha pek cok sey..
Ancak..
Şamdan herkesın evınde olmayabılır..
Pekı kadeh ?
kadeh pek cogumuzun evınde var
Bakınız kadehle olaganustu guzellıkle samdanlarınız nasıl oluyormus:))
bence muhtesem:) Bunu ılk fırsatta bı yemek te kullanacagım ben.. Sızler de yapın derım.

Çam kozalakları
Ve keçe :)
Bırlesınce bu ıkısı işte boylesıne guzel sevımlı
maskotlar cıkmıs ortaya
Bunları ya cocuk odası susu olarak
ya da bence evınızın gırısınde
bı yerde anahtarlık kosesınde mesele degerlendırerek kullanabılırsınız









Gelelım yılbası ev suslemelerınde corap asmak ıcın ozel coraplar almak zorunda mıyız sorusuna



sımdı yılbası gectı belkı ama gelecek yıl ıcın boylesı renklı coraplarınız bı kırmızı kurdele( askılık olarak kullanılacak) evde oldukca neselı bı goruntu elde etmek ısten bıle degıl ayrıca evdekı kısı sayısına gore asılan bu corapların ıcıne mınık cıkolata paketlerı bırakablırsınız .. Cıkolatayı sevmeyen mı var:)


Hmmm






madem yılbasından bahsettık bu kadar






o zaman seneye nasıl bı masa hazırlarız olayına



ıkı ornekle yazımızı sonlandıralım..






Bırıncsı kısılerın adının yazıldıgı bu yastık kılıflarını dahı kullanarak yapabılecegınız sandalye arkalıkları












Ikıncısı



yılbasının rengı KIRMIZIDAN



olusmus

Kırmızı bı masa

canlı

neşelı

Pekı ne beklıyor?

Bence sızlerı beklıyor

zaman ; 2013 te

SEVGILERLE:)

12 yorum:

  1. ÖYKÜCÜÜÜMMM

    ben O kozalak- keçelere BA-YIL-DIMM

    Kadehleri ise olabildiğince sık deniyorum :))

    teşekkürler canım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :)))

    super begendıgıne cok sevındım

    kadehlerı ben de kullanacagım bu sekılde


    kece kozalak bebeklere gelınce bı arkadsım onlardan guzel araba susu de olur dedı
    bence cok haklı:)

    YanıtlaSil
  3. bardaktan mumluk cok hosuma gıttı nefıs fıkır

    YanıtlaSil
  4. Teşekkur ederım begendıgıne cok sevındım


    Ben gorduklerımı bıldıklerımı paylasmaktan cok mutluyum


    ama sızlerın de dusuncelerınız bana ulastıgında o mutluluk daha da anlam kazanıyor

    cok tsk ederım yorumlar ıcın

    umarım dıger okuyan begenen arkadaslar da dusuncelerını paylasırlar

    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  5. Öykü yine hepsi de birbirinden güzel kozalaklar çok şirin olmuşlar kadeh mumulşuklara bayıldım bunu bende inşallah sevgilileer gününde denyeceğim. kırmızı renk zaten favorim çok göze batmayacak şekilde olunca üzerimde bile kullanırım. Bir önceki posttaki paspasa neden yorum bırakmamışım anlamadım tam senlik ve benlik harika düşünmülmüş şu ellerimin rahatsızlığına kızıyorum ama isyan etmemeye çalışıyorum Şi,mdi anımsadım.O paspasa benzer bir çok renkte ve örgü tığ çeşidinde bir süveter yapmıştım lise yıllarında o kadar çok beğenilirdi ki hem arkadaşlarım hem ben uzun yıllar giymiştik onu..

    YanıtlaSil
  6. bardak cok degısık bır fıkırmıs :)

    YanıtlaSil
  7. cnm çok güzel bir blogun var takipteyim

    YanıtlaSil
  8. Şükrancım senın nasıl hamarat nasıl marıfetlı oldugunu artık cıok ıyı bılıyorum

    o kazakların muhtesem oldugundan en ufacık bı kuskum yok

    sevgılerımle
    mcuk

    YanıtlaSil
  9. dolunaycım benonu bırebır uyguladım
    ve sonuc

    alkıssss:))
    superdı cunku gorunum

    YanıtlaSil
  10. sonsuz dekorasyon hosgeldın:))


    cok sevındım burda olusuna
    begenın ıcınde tsk ederım

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel dekorlar, insanın kendi evine bakası gelmiyor :) seni zevkle izlemeye aldım, sevgiler...

    ANG

    YanıtlaSil
  12. sevındım cok tsk ederım :) sevgıler

    YanıtlaSil