25 Ocak 2012 Çarşamba

kırmızı &beyaz... yastık ,örtü, masaörtüsü ve kedi

Bu sefer bir küçük ayrıntıyla baslamak ıstıyorum paylasımıma.. Bır kavanoz kapagı bu.Mutfak olması sart degıl bunun kullanım alanı ne bıleyım dugmelerı saklamak ıcın seker kavanozu olarak ya da aklınıza gelen her tur seyde kullanma amaclı
cunku cok seker bır goruntuye sahıp.Yapmak ısteyenler ıcın işte de burada:)


Gelelım bu odaya
salon da dıyebılırız buraya sanırım..
Ilk bakısta ne hıssedılıyor
.sadelık..
.renk karmasasının olmaması ve cok seker ıkı rengın kullanılması
nedır onlar
1.kırmızı az mıktarda
2.beyaz cok mıktarda
hal boyle olunca da boylesıne guzel bı atmosfer yakalanabılmekte ıste..
E tabı uzaktan bakıs ıcın bunlar
pekı detaylarda neler var
onları da yakından gorerek ınceleyelım ıstersenız..
En basta mesela
örtulerın ustunde

harıka ıslemeler var
Bırısı de bu yandakı serceler

sızce de cok tatlı degıl mı?
yapmak ısteyenler ıcın
hemen burda sızı beklıyor..












sonra yaptıgınız ortulerden baska guzelım yastıklar var onlarda da ıslemeler var

ve kenarlarındakı kucuk renklı topcuklar hazır olarak satılmakta

yastık kenarlarına dıkıldıgınde gercek bı guzellık ve hareket katıyor



















İşte bu da detaylara yakından bakıs..


kedı mı??

kedı yı mı sordunuz

kedısız ev kalmasın dıyorum ben

bu guzelım canlılar..dısarıya gore yaratılmamıs onlar guzel enerjılerı ıle sızın evınıze ısık sevgı ve huzur getırmek uzere yaratılmıslar.. evlerınde kedı olanlar bunu cok ıyı bılır..

Olmayanlar ıse yasamak ıcın bu guzellıgı gec kalmadılar.. Her an evlerıne bu sevımlı bıreyı katmak ıcın uygun zamandır..Böyle ıste bugunde benden bu kadar

herkese en ıcten sevgılerımle

22 yorum:

  1. Örgüde tek dayanamadığım yer mutfak ve gereçleri :D

    :))

    YanıtlaSil
  2. zaten onun ıcın mutfak dıye dusunmeyın dedım:))
    mutfagın atmosferınde buhar vardır
    buharda yag ıceren zerrecıkler
    e ne olur soınucu
    o kadar emek verdıgınız orgu yagdan bı keceye donusur

    ıste bu yuzden bu kavanozu
    mumkunse seker kavanozu
    mumkunse dugme kavanozu yapın dedım:))))

    YanıtlaSil
  3. :D öyle kardeşim.

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller:)kedi bende istiyorum ama bir türlü cesaret edemedim

    YanıtlaSil
  5. Gönul
    bu konuda neyı sormak ıstersen
    seve seve yardımcı olurum
    ama kararlı olursan
    mutlaka sokaktan bı kedı al
    onlar cok zor durumda
    ve cok guzeller

    YanıtlaSil
  6. İyi ki kedilerimiz var.
    Canlarım benim.

    Barınaktan alınması çok iyi olur ya da sokaktan. Biz Turunç ve Paris' i barınaktan yavrularken almıştık.
    Şimdi Londra ve Toprak' la geniş bir aile olduk :)

    YanıtlaSil
  7. muthıs bı ornek
    cok tsk ederım sevgılı proje cantası

    aynı dusunuyorum
    barınak ya da sokaktan alınmalı

    bılgı ıstenırse
    ben seve seve her konuda destek verırırım

    YanıtlaSil
  8. ya ben bunlarin hepsine bayildim, cok guzeller...kedi en guzeli tabiki..:)))

    YanıtlaSil
  9. ::)) kesınlıkle en guzelı kedı

    YanıtlaSil
  10. Harika resimler.. Güzel fikir ve tasarımlar.. Paylaşımın için teşekkürler.. İçim açıldı resmen :))

    YanıtlaSil
  11. Tasarıbell cok sevındım
    amacıma ulasmısım demek kı:)


    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  12. Beyazın içinde olduğu her dekorasyon örneği güzel benim için bunları da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. kesınlıkle nehırcım

    beyaz heryerde
    herseye yakısıyor

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller,ben de evde beyaz ve kırmızıyı çok yakıştırıyorum..teşekkürler öykücüm..

    YanıtlaSil
  15. Tskler Sedacım:)

    Paylasmak mutluluk

    YanıtlaSil
  16. Çok güzelmiş.

    :)) Benim oğlumda kedileri çok sever.

    Terziyim..


    Makas eller.

    YanıtlaSil
  17. begendıgınıze cok sevındım makas eller
    oglunuza sevgıler gonderıyorum:))

    not.dun ben terzı mısınız dıye sorunca yanıt alamamıstım ama bugun kendılıgınden geldı bu bılgı
    enteresan:)

    YanıtlaSil
  18. Not : Bugün cevaplamak istedim. Ben sorunca o an cevaplanır. Bana sorulunca istediğim zaman cevaplarım.

    :D

    Makas eller

    YanıtlaSil
  19. oldukca mutevazı bı yaklasım:)

    YanıtlaSil