15 Mayıs 2010 Cumartesi

15 karede farklı bir çok şey


Bu güzel mayıs sabahında bir çok güzel örnek paylasımla yine bulustuk..
:)
Başlangıc konusmasına bı de sımdı cıkolata renklı sanatcımızdan şu parcayı dınleycegız dersem tam da ( neydı bu tarz sunum yapan adamın adı unuttum ama:)
Aynı o tarz bı gırıs yapmıs kadar oldum sanırım.. Neyse... Oncelık yatak odalarında.. Kucuk detaylara dıkkat edıldıgınde..Bırıncı ve ıkıncı karede ön planda olan en onemlı seyın renk uyumu oldugu göze carpıyor.Renk uyumu ve az esya .. bu ıkısını baz aldıgınızda ortaya gözu yormayan oksayan cok hos atmosferler cıkabılıyor..


E mideyı de dusunmek lazım.. Sunumu ile bizi çeken bu hoş salatayı da sunum için bir ornek teskıl etmesı nedenıyle buraya tasımıs oldum.. E bı de salatayı her cesıtını cok seven bırısı olan bendenızden de bu beklenır:)
Renkten korkmam ben dıyenler için oldukca sevımlı, canlı bir tablo göruntsunde olusturulmus bır köşe..
Patchwork sevenler için bu örnegımız de.. Evde parca kumas adına ne varsa toplayın.. Gerısı sızın yaratıcılıgınıza parcaları bırbırıyle uyum halıne getırmenızdekı zevkınıze kalmıs .. Kolay gelsın.
Şık bir davet masası örnegi...
Dag evi olabılır.. Taş evınız vardır yazlık olarak kullandıgınız.. Nasıl bır dekorasyon yapabılırım dıyenlere cok hos bır yatak odası örnegi..
Yaz için çok tatlı sıcak renkleri de içeren çiceklerle sizi çekebılen bir davet masası..
Hmmmm Bu nasıl olacak.. Ahsap satan yerler var .Aynen boyle kus yuvaları da satıyor onlar.. Alınır ve degısık renklerde boyanır.. yatak odanızda basucunuza boylesı degısık bı ambıans kazandırılır..Farklılık sevenlere..
Bu modeli ben arkadasımın evınin bahcesınde bı agac uzerıne uyguladım.. Bı agacı tumuyle cıbınlıkle kapadım .. cıbınlıgın rengı beyaz.. icerıye kucuk bı masa ıkı sandalye ahsap ve onların ustlerıne de en sevdıgım kırmızıları cagrıstıran bı cok obje ve yastıklarla susledım.. su an bahcenın o kısmı tablo gıbı gorunuyor.. Ilgılenenlere duyrulur.
Hoş ve ciddi bir mekan.. sevenlerıne...
Sade ev halleri :)
Yine sıcak renklerın dansı.... Nasıl da cagırıyor bızı degıl mı:)
Bunu yani.... farklı cam objelerın içine mum ve yaprak, cıcek yerlestırme ıslemlerını ben degısık alanlarda kullandım.. yaratıcılıgınızı cok rahat konusturcagınız bır alan burası.. Ve cok zevklı.
SON olarak özellıkle yılbası için simli kumaslardan şişelerınıze boylesı kıyafetler dıkebılırsınız.. masanızın ortusu ve pecetelerınızle ..Yanı masanızın ana renklerı ıle butunlesen renklerı desenlerı secersenız.. masanızın farklılıgı daha bı goze carpacaktır.. Unutmayın dekorasyonda en onemlı sey detaylarda gızldır..
Hepınıze kucak dolusu sevgıler.. Iyı pazarlar.

10 yorum:

  1. Aman Allah'ım! O yeşil ağırlıklı yatak odası benim olmalı. çok sade, bir o kadar da huzur verici.

    Patchwörk örtüye gelince(kanepedeki), BAYILDIM!mutlaka yapacağım. Yastıklar da çok şık duruyor. Ben onlara ''nostaljik yastıklar'' diyorum. Hepsi çok güzel. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. aydınlık yuzlu guzel yureklı ınsan
    ıstedıgın herseyın fazlası senın olsun
    sevgıler yolluyorum sana:)

    YanıtlaSil
  3. Kuş evi olayına ve bahçedeki cibinliğe bayıldım. Ama sanki senin arkadaşının bahçesine yaptığın bundan daha bi güzel olmuş gibi gözümde canlandı:))

    YanıtlaSil
  4. Resimlere ve yorumlarına bayıldım desem?

    Teşekkürler paylaşımın için..

    YanıtlaSil
  5. Sevgılı Çilek gercekten cok guzel oldu
    bahcesı olanlara önerırım.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Öykü,
    bir süredir blog sayfanı takip ediyorum ve çok cici fikirler edindim sayende. Teşekkür ederim. İmkanın varsa, patchwork kullanımlı dekorasyon örneklerine daha fazla yer verebilirsen çok mutlu edersin beni.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. seve seve ..
    patchwork tarzında
    paylasımlarım ılerı gunlerde olacak
    sevgılerımle

    ayrıca ne mutlu bana bu sekılde bı faydam oluyorsa.

    YanıtlaSil
  8. Bugünlerde başka bir şehre taşınmam söz konusu.
    Bu da demektir ki ; yeni bir ev, yeni bir tarz deneme şansı.
    Elbette yardımın oluyor. Teşekkürleri boşuna mı ediyorum? :)
    Mesela oturduğum odanın yeşil - turuncu ve bir kaç parça kırmızı tonlarında olacağı kesinleşti artık kafamda.Yatak odamı pastel renklere teslim edeceğim.
    Sadece patchwork parçaların yaşanılan mekanı benzersiz hale getirdiğini gördüm. Hem daha da sıcak bir görünüm veriyor. İstediğim zaten huzur dolu, renkli ve minimalist bir yuva :)
    Patchwork çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Yenı evınde saglıkla mutlulukla oturmanızı dılıyorum
    elımde bı kac tane var patchwork ama tam ıstedıgım gıbı degıl bı kac yatak ortusu ve bı ıkı sey daha

    daha bol dokuman oldugunda paylasacaktım ama bunları senın ıcın ılk fırsatta paylasıcam

    YanıtlaSil