21 Mayıs 2010 Cuma

Yaz,bahçe,bahçe mobilyaları ve çicekler kolkola

Yaz mevsimi demek ...Çicekler ,yeşillikler dogayla içice olmak demek.. Bahcelerde sefalar sürmek orada sevdıklerımızle mutlu masalarda bulusmak demek..
İşte ben de ...
bu guzellıklerı yeşiliyle ,çicegıyle
guzel kurulmus masaları
bırbırınden guzel evlerı ıle

Ve bu guzellıklerı bıze cagrıstıran Goran Bregoviçin guzel muzıgı ıle hepınızle paylasıyorum..
(önce mis kokulu bır kahve alıp , sonra muzıgı acıp resımlerle bulusmaya davet edıyorum hepınızı)
Sevgılerımle.














10 yorum:

  1. işyerinde bu tarz şeylere bakmak tam bir işkence, çantamı alıp kaçmak istedim buradan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de oyle:))
    ıste tam da o yuzden yaptım bunu
    ozledıklerımı bana yollar belkı dıye:)

    YanıtlaSil
  3. Ama bu haksızlık...
    Offf ya :(
    Ya bahçeli bir ev gerek ya da acilen tatil.
    Alacağın olsun Öykü,
    delinin aklına çomak sokmaya çalışıyordun günlerdir, gözünaydın :) başardın.

    YanıtlaSil
  4. Öykü yazını okuyunca Bodrum ve anılarım aklıma geldi..

    Konsept çok güzel özellikle cibinlikli olanı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  5. Sittirella
    Oyku nun aklı neydeyse
    onu yazıyor son gunlerde
    denız cıcekler agaclar doga tatıl derken
    dekorasyon bloguna kadar sıcradı olay:))

    hayırlısı ne dıyeyım
    bakarsın
    cumbur cemaat gıderız tatıle:)

    YanıtlaSil
  6. Yıgıt
    o cıbınlık olayını ben bı arkadsımın bahcesınde bı agacı tumuyle kapatarak uyguladım altında oturma grubu ıle
    muhtesem bı kose oldu

    bodrum anılarını canlandırması ıse:)
    bence ayrı guzel
    tatıl zamanı tatıl anıları:))
    ah denız
    ah gunes
    ah tatıll:)

    YanıtlaSil
  7. Ankara'nın yağmurlu ve kasvetli bu gününde, aaaa ne güzel demek başka yerde başka hayatlarda varmış dedirtti bana. Kaçmak fikrini tuttum:))))

    YanıtlaSil
  8. sevgılı cılek aynı kasvetle yazıldı bu yazılar paylasıldı bu resımler..
    umarım hepımızın kı cabucak dagılır
    sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  9. Üstten 8. fotoyu yapılabilinir buldum.
    Denenmeli evet.

    YanıtlaSil
  10. Fotoğrafların hepsi çok güzel,ortak noktaları da doğal ve yapmacıksız bir şıklığa sahip olmaları.Ben de böylesini seviyorum.Yaşanmışlık duygusu olmalı,yapay kusursuzluk beni rahatsız ediyor.Takımı bozulur korkusuyla kullanılmayan porselenler vs...hiç bana göre değil.
    Bu arada bloğun çok hoş zevkle izliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil