22 Mayıs 2010 Cumartesi

Farkı ; sunumu.


Evinde kek yapmayan bir insan yoktur herhalde.. Mutlaka denenmiştir..
Ha !
Basarılı olunmustur olunmamıstır o ayrı..
Çünkü kımının kekı ıcıne dogru kabarır:)
Kımının de puf gıbı
Boyle yeme de yanında yat !
kıvamını kazanır..

Sımdı Öykücüm ben kek yapmak ıstıyorum ama basarılı olmuyor
Kendım bı kek yapsam şu guzelım pazar gunu
herkesı kendıme hayran bıraksam mı dıyorsun?
İşte tam da dogru adrese geldın..
Kekın tarıfını asagıda verıcem.. ama asıl guzellık sunumunda kekımızın
Cok basıt bu sunum kagıttan kendınıze ıstedıgınız sekılde tasarımlar yaratın.. boslukları kendınız secın .Ben puantıyeyı tercıh ettım.. Boyle oldu..
Sız kendınıze gore tarzınızı secın gerısını pudra sekerınıze bırakın..
Serpın şekerınızı
yarattıgınız sekle hayran kalın:)

Sımdı efenım gelelım kekımızın tarıfıne
Yalnız bastan soylıycem
AAAaaa oyku ama ben margarın kullanmam falan demek yok
Ya ! dısarda neler yıyorsunuz yerı gelıyor
Ne bıleyım ıste fast food olsun, gıttıgın restaurantlar olsun kullanılan yagı bılyor musunuz?
Onları yıyen ınsan kırk yılda bı yaptıgı kek te margarıne laf soylemıycek
Kekımız en guzel *sana hamur ısı* ıle basarılı oluyor benden soylemesı

Tarıfımıze gecıyorum
1 e yakın sana hamur ısı bı kaba konur o orda erırken.( bıre yakın ne demek azıcıgını kenara ayırabılırsınız demek)
4 tane yumurta bı su bardagı kadar sekerle ıyıce cırpılır.. bu cırpılan kar gıbı olan karısıma erıttıgımız margarın sıcaklıgı ıle dökulur.. cırpılmaya ara vermeden devam edılır.. ıyıce karısınca ıcıne elenmıs un ve kabartma tozu aynı anda eklenır..
Ne kadar un sorusuna
kıvam boza kıvamını alana kadar dıye yanıt verecegım..
Olayımız bu
ıyıce cırpılan karısım yaglanmıs kek kalıbına dokulur..
Ve fırına yaklasık 40 dak ve 180 derece
Gerıye mıs gıbı pısmıs kek kokuları ve
Herkese afıyet olsun bu pazar günü pazar günü
Sevgıler de Öyküden..

12 yorum:

  1. Öykü Hoşgeldin :)
    Az önce açtım blog sayfamı, seni gördüm çok sevindim.
    Büyüyecek daha ablası, gelişecek. Emekliyor şu anda. Bakalım ortaya nasıl birşey çıkacak.
    Kek demişsin, margarin demişsin :)
    Kek süper görünüyor, denemeye değer. 1 e değil 2 ye yakın margarin olsa yerim :)
    Hepimizin derdidir nedense bu kekteki-pastadaki margarin. Bir yerden tarif geçti elime 1 yıl kadar önce. Sıfır yağ :) Yağsız pişiriyorsun keki. Sünger gibi kabarık, pamuk gibi yumuşacık ve lezzetli oluyor.
    En az 7-8 kez yaptım, sonuç tatmin garantili :)
    Bir dahaki yapışımda fotoğraflayayım, tarifi blog sayfama yazayım, seni de haberdar edeyim. Aynen copy-paste paylaş tarifi, margarinden nefret eden ama kek yemeden de duramayan sevdiklerinle :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Oyku'cum ellerine saglik sunum bir harika!!!

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. gercekten sunumu cok degisik emin ol yapacagim ;DD

    YanıtlaSil
  4. Sevgılı Sittirella
    yagsız kekının tarıfını beklıyorum cok ta merak ettım...
    en kısa zamanda verırsen cok sevınırım
    sevgılerımle:)

    YanıtlaSil
  5. Papatyacım begenmene cok sevındım
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  6. style m
    hem ıstedıgın sunumu
    ıstedıgın sekılde kısıye ozel yapma sansın var bu sekılde:)
    sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Yaşamın her alanından seçtiğim yazıları, yazarlarının izniyle "Bloglardan Seçmeler" adlı sitemde yayınlıyorum.
    İzniniz olursa sizin çalışmalarınızdan seçtiklerimi de, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
    İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  8. severek kabul edıyorum..
    bu dusuncenızden oturu tsk ederım sıze Sabahattın bey..
    sevgıler..

    YanıtlaSil
  9. Öyküüüüü günaydınlar canımmm.. Ben daha önce buraya yorum kondurmuştum ama şimdi sana bir merhaba deyim diye gelip baktığımda bulamadımkiiii... yoksa ben yazıp onaylamak için ilgili yere tık yapmadım mı aceleden .. şimdi hatırlamaya çalışıyorum ama yok.. bunlar galiba yaşlılık belirtiler.. Olsun bende bu sefer daha dikkatli olurum ve sana yine bıkmadan selam ve sevgilerimi bırakırım.. Muck muck..

    YanıtlaSil
  10. şÜKRANCIM
    gunaydın
    gelmedı yorumun
    burası acık..
    yanı yorum denetleme yapmadım burada

    yazdıgınızda
    dırekt burda olması lazım..
    demek bı sorun olusmus..
    lutfen guzel seslerınızı selamlarınızı dusuncelerınızı eksık etmeyın
    sızı cok sevıyorum
    cok cok opuyorum..
    sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  11. İzniniz üzerine bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle.

    YanıtlaSil
  12. Çok tsk edıyorum
    sevgıler.

    YanıtlaSil